V klicnem centru za informacije po poplavah v prvem mesecu zabeležili 1678 klicev
Ljubljana, 6. oktobra - V klicnem centru za informacije po poplavah so v enem mesecu delovanja na številki 114 odgovarjali na vprašanja 1678 klicateljev. Največ klicev je center zabeležil drugi dan delovanja, in sicer 254, najmanj pa drugo soboto delovanja, zaradi česar do nadaljnjega center ob sobotah ne deluje, so danes sporočili iz vladnega urada za komuniciranje.
Ljubljana, MVI.
Prvi dan delovanja klicnega centra za pomoč po poplavah.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Povprečen čas pogovora je trajal od štiri do šest minut, najdaljši čas pogovora pa dobro uro, in sicer prvi dan delovanja.
Povprečen čakalni čas se je z 20 sekund zmanjšal na nič sekund, najdaljši čakalni čas, ki je bil zabeležen v prvih dneh delovanja, pa na tri sekunde. V klicnem centru je doslej zaokrožilo 55 zaposlenih iz različnih ministrstev in služb državne uprave, ki so se projektu pridružili prostovoljno.