Študent naj bo: Vsako leto več kot tisoč vlog za vrednotenje izobraževanja, lani več kot 1700
Ljubljana, 1. oktobra - Število vlog za vrednotenje izobraževanja se v zadnjih letih zvišuje. Lani jih je bilo več kot 1700, letos so jih doslej prejeli več kot 1400. Največ, in sicer 468, jih je bilo lani iz BiH, po več kot 200 pa iz Srbije in Ukrajine, so za STA pojasnili na ministrstvu za visoko šolstvo, znanost in inovacije. Največ vlog prejmejo za vrednotenje visokošolskega izobraževanja.
Vrednotenje izobraževanja, ki ga vodijo na ENIC-NARIC centru pri visokošolskem ministrstvu, je na voljo vsem, ki želijo informacijo o primerljivosti določenega tujega izobraževanja s slovenskim. Uporablja se denimo za potrebe zaposlovanja pri delodajalcih in v postopkih priznavanj poklicnih kvalifikacij.
Kot so navedli na ministrstvu, je bolonjska reforma olajšala transparentnost informacij o šolskih sistemih držav, vključenih v skupni evropski visokošolski prostor.