V Posavju projekt krepitve prepoznavnosti in ugleda vina modra frankinja

Krško/Sevnica, 17. septembra - Agencije za kmetijske trge in razvoj podeželja je Regionalni razvojni agenciji Posavje potrdila partnerski projekt Mislim modro - povezovanje regionalnih pridelovalcev in ponudnikov v kulinarične zgodbe Posavja. Njegov namen je krepitev prepoznavnosti in ugleda vina modra frankinja.

Ljubljana.
Modra frankinja, vino, etiketa.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Gre za skoraj 70.000 evrov vreden podvig, ki ga bo Evropski kmetijski sklad za razvoj podeželja podprl s skoraj 50.000 evrov je sporočila posavska razvojna agencija.

Prijavitelji načrtujejo okrepitev poznavanja in pomena avtohtone sorte trte ter vina modra frankinja in hkrati regionalno značilnih in cenjenih vin, pijač in hrane.

V Posavju si sicer zadnja leta prizadevajo, da bi zasloveli po modri frankinji. To bi radi hkrati uveljavili kot turistični izdelek z vso ponudbo, povezano z njim.

rbo/bdo
© STA, 2023