V Mariboru poletelo prvo štirisedežno letalo na tekoči vodik

Maribor, 7. septembra - Nemško podjetje H2Fly je v sodelovanju s partnerskima družbama Pipistrel in Air Liquide danes na mariborskem letališču kot prvo na svetu izvedlo polet s štirisedežnim letalom, ki ga poganja tekoči vodik, in posadko.

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.,
Izvršni direktor podjetja H2Fly Josef Kallo.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.,
Izvršni direktor podjetja H2Fly Josef Kallo.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.,
Izvršni direktor podjetja H2Fly Josef Kallo.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.,
Izvršni direktor podjetja H2Fly Josef Kallo.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.,
Izvršni direktor podjetja H2Fly Josef Kallo.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.,
Izvršni direktor podjetja H2Fly Josef Kallo.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.,
Izvršni direktor podjetja H2Fly Josef Kallo.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.,
Izvršni direktor podjetja H2Fly Josef Kallo.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.,
Izvršni direktor podjetja H2Fly Josef Kallo.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.,
Izvršni direktor podjetja H2Fly Josef Kallo.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Direktor inovacij v družbi Air Liquide Pierre Crespi.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Direktor inovacij v družbi Air Liquide Pierre Crespi.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Direktor inovacij v družbi Air Liquide Pierre Crespi.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Vodja testiranj pri Pipistrelu Marco Rizzato.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Vodja testiranj pri Pipistrelu Marco Rizzato.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Direktor inovacij v družbi Air Liquide Pierre Crespi.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Pilota iz ekipe HY4 Pawel Adamczuk in Johannes Garbino-Anton.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Pilota iz ekipe HY4 Pawel Adamczuk in Johannes Garbino-Anton.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Letalska družba Camex Adria Airlines.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Pilota iz ekipe HY4 Pawel Adamczuk in Johannes Garbino-Anton.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Pilota iz ekipe HY4 Pawel Adamczuk in Johannes Garbino-Anton.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Letalska družba Camex Adria Airlines.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Pilota iz ekipe HY4 Pawel Adamczuk in Johannes Garbino-Anton.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Vojaški helikopter Slovenske vojske Evrocopter AS AL 532 Cougar.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Štirisedežno letalo na vodik H2FLY HY4.
Foto: Katja Kodba/STA

Maribor, letališče Edvarda Rusjana.
Podjetje Pipistrel je skupaj z družbo H2FLY in drugimi partnerji izvedlo prvi polet s štirisedežnim letalom H2FLY HY4, ki ga poganja tekoči vodik.
Foto: Katja Kodba/STA

Kot je povedal prvi mož omenjenega podjetja Josef Kallo, so s tem mejnikom postali pionirji na poti k letalstvu brez emisij. S projektom želijo dokazati, da je mogoče za pogon letalskega električnega motorja uporabiti gorivne celice ter shranjevalni sistem tekočega vodika.

Z ugotovitvami so prišli tako daleč, da lahko realno razmišljajo o tovrstnem pogonu 40-sedežnega letala, ki bi lahko v prihodnje opravljalo polete dolge do 2000 kilometrov. Na prvi komercialni polet bo po njegovih besedah potrebno počakati vsaj do leta 2029 ali 2030.

gm/zc
© STA, 2023