Eden od možnih vzrokov za upad bralne pismenosti po mnenju strokovnjakov zaprtje šol, a pozivajo k poglobljeni analizi
Ljubljana, 16. maja - Na upad bralne pismenosti, ki ga kaže raziskava PIRLS, so se odzvali strokovnjaki v razpravi na pristojnem ministrstvu. Kot enega od možnih vzrokov so navedli zaprtje šol v času epidemije covida-19, a pozvali k poglobljeni analizi in ukrepanju.
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Direktor Pedagoška inštituta Igor Ž. Žagar.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Direktor Pedagoška inštituta Igor Ž. Žagar.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Sonja Pečjak s Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Sonja Pečjak s Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Sonja Pečjak s Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Direktor Zavoda RS za šolstvo Vinko Logaj.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Direktor Zavoda RS za šolstvo Vinko Logaj.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Nacionalna koordinatorka raziskave PIRLS v Sloveniji Eva Klemenčič Mirazchiyski s Pedagoškega inštituta.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Nacionalna koordinatorka raziskave PIRLS v Sloveniji Eva Klemenčič Mirazchiyski s Pedagoškega inštituta.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Nacionalna koordinatorka raziskave PIRLS v Sloveniji Eva Klemenčič Mirazchiyski s Pedagoškega inštituta.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Nacionalna koordinatorka raziskave PIRLS v Sloveniji Eva Klemenčič Mirazchiyski s Pedagoškega inštituta.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Nacionalna koordinatorka raziskave PIRLS v Sloveniji Eva Klemenčič Mirazchiyski s Pedagoškega inštituta.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Nacionalna koordinatorka raziskave PIRLS v Sloveniji Eva Klemenčič Mirazchiyski s Pedagoškega inštituta.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Minister za vzgojo in izobraževanje Darjo Felda.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Minister za vzgojo in izobraževanje Darjo Felda.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Minister za vzgojo in izobraževanje Darjo Felda.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Minister za vzgojo in izobraževanje Darjo Felda.
Foto: Katja Kodba/STA
Ljubljana, ministrstvo za vzgojo in izobraževanje.
Novinarska konferenca ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Pedagoškega inštituta, na kateri so predstavili rezultate bralne pismenosti četrtošolcev v okviru mednarodne raziskave PIRLS 2021.
Minister za vzgojo in izobraževanje Darjo Felda.
Foto: Katja Kodba/STA
Maja Mihelič Debeljak z ministrstva za vzgojo in izobraževanje je pojasnila, da bralni pismenosti v slovenski izobraževalni politiki ves čas namenjajo kar veliko pozornost, bodo pa rezultate omenjene raziskave upoštevali tudi pri pripravi akcijskega načrta za dvig bralne pismenosti in tudi pri pripravi nacionalnega programa vzgoje in izobraževanja ter prenovi učnih načrtov.
Tudi direktor zavoda za šolstvo Vinko Logaj, ki sicer meni, da zaradi rezultatov ni treba zagnati panike, je pozval k podrobnejšemu pregledu podatkov.