Slovenija krepi prepoznavnost v ZDA s partnerskim sporazumom z Dallas Mavericks

Ljubljana, 30. marca - Vlada Republike Slovenije se je seznanila z namero ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport, da sklene partnerski sporazum s košarkarskim klubom Dallas Mavericks za promocijo Slovenije na trgu ZDA. S tem želijo krepiti in povečati prepoznavnost Slovenije in nacionalne znamke I feel Slovenia, so sporočili z ministrstva.

ZDA, Dallas.
Navijači Luke Dončića in njegovega kluba Dallas Mavericks ter maskota nacionalne znamke I Feel Slovenia.
Foto: Slovenska turistična organizacija
Arhiv Slovenska turistična organizacija

Na ministrstvu so poudarili, da Združene države Amerike, ki sodijo med največja in najmočnejša gospodarstva na svetu, predstavljajo za Slovenijo prioritetni trg tako z vidika internacionalizacije slovenskega gospodarstva kot tudi s področja investicij ter turizma.

Partnerski sporazum bo sklenjen za dve leti in bo vezan na trajanje pogodbe slovenskega košarkarja Luke Dončića s klubom Dallas Mavericks.

lr/nem/lr
© STA, 2023