Na pritožbe pacientov prek klicnega centra morajo zdravstveni domovi reagirati v 24 urah

Ljubljana/Maribor, 11. marca - Zdravstveni zavodi morajo po pritožbah, ki jih posamezniki posredujejo klicnemu centru za pomoč pacientom, v roku 24 ur pritožnika poklicati. A nekateri zdravstveni domovi opozarjajo, da gre pri pritožbah, naslovljenih na klicni center, pogosto za nenujne zadeve, njihovo prednostno reševanje pa druge paciente postavlja v neenakopraven položaj.

Ljubljana.
Medicinska sestra.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Arhiv STA

V kolikor bi pacienti začeli uporabljati klicni center kot obvod za hitro reševanja nenujnih administrativnih zadev, se po oceni ZD Ljubljana lahko zgodi, da bo treba administrativne zadeve rešiti že v roku 24 ur, resnejše zdravstvene težave pa, ko zdravstveni delavci zmorejo. V ambulanti pa imajo vselej prednost pacienti, ki potrebujejo pregled in nadaljnjo diagnostiko ter zdravljenje.

da/lte
© STA, 2023