Zveza pacientov: Kritika ZZZS do novega klicnega centra za pomoč pacientom je nerazumljiva

Ljubljana, 9. marca - V Zvezi organizacij pacientov Slovenije ne razumejo kritike Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije glede novega klicnega centra za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema. Ob tem so dodali, da ne le od ZZZS, temveč od vseh profesionalnih organizacij v slovenskem zdravstvu, pričakujejo, da bodo na prvo mesto postavile paciente, namesto prelaganja odgovornosti eden na drugega pa naj pričnejo sodelovati. Zveza vsem ponuja takšno sodelovanje.

Ljubljana.
Logotip ZZZS.
Foto: Bor Slana/STA
Arhiv STA

Generalna direktorica ZZZS Tatjana Mlakar je po obtožbah o neažurnosti včeraj napovedala, da bo zavod najkasneje do 24. marca začel dnevno posodabljati podatke o razpoložljivih zdravnikih. Tovrstno dnevno posodabljanje pa dejansko ne bo rešilo izhodiščnega problema, zaradi tega ne bomo imeli več prostih zdravnikov, ampak samo večkrat ažurirane podatke, je opozorila.

da/lem
© STA, 2023