Ministrstvo: Večina ljudi zadovoljna z delovanjem klicnega centra za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema
Ljubljana, 7. marca - V sredo bo minil teden dni od vzpostavitve klicnega centra za podporo uporabnikom zdravstvenega sistema. Večina ljudi, ki so se obrnili na klicni center, je glede na odzive zadovoljnih, so ob tem sporočili z ministrstva za zdravje. Ob tem so dodali, da bodo Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije pozvali, naj ažurno sledi in prilagaja informacije o razpoložljivosti zdravnikov.
Ljubljana.
Ministrstvo za zdravje.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA
Klicni center, ki deluje vsak delovnik od 9. do 16. ure, je od srede sprejel 1156 klicev. Pogovor med klicateljem in operaterjem je v povprečju trajal dobre štiri minute, večina ljudi, ki se je od srede do ponedeljka obrnila na klicni center, pa je potrebovala pomoč pri izbiri osebnega zdravnika, so pojasnili na ministrstvu.
Klicatelji iščejo tudi informacije o razpoložljivih ambulantah za neopredeljene, ginekologih in zobozdravnikih, kaže prva analiza.