Pedagogi: Program razvoja šolskega sistema naj v večji meri upošteva vzgojni in socializacijski vidik šole

Ljubljana, 2. marca - Nekaj deset pedagogov, združenj in pedagoških oddelkov fakultet je v pismu odgovorne za pripravo Nacionalnega programa vzgoje in izobraževanja za obdobje 2023-2033 pozvalo, naj merljivi rezultati znanja ne bodo edino merilo pri posodabljanju šolskega sistema. Pozornost je treba nameniti tudi vzgojni in socializacijski vlogi šole, pozivajo.

Ljubljana.
Osnovnošolci.
Foto: Bor Slana/STA
Arhiv STA

Podpisnike pisma namreč skrbi, da se v dozdajšnjih razpravah o spremembah vzgojno-izobraževalnega sistema preveč poudarja merljive rezultate znanja mednarodnih raziskav pismenosti in nacionalnih preverjanj znanja. Ti so po njihovi oceni pomembni, a ne smejo biti najpomembnejši argument pri strokovnih razpravah o posodabljanju šolskega sistema, opozarjajo.

Zato je po njihovem mnenju pri načrtovanju sprememb treba imeti pogum stopiti korak nazaj in pogledati širšo sliko od le merljivih rezultatov

ako/apo
© STA, 2023