Ministrstvo v sredo vzpostavlja nacionalni klicni center za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema

Ljubljana, 28. februarja - V sredo ob 12. uri bo z delom začel pilotni projekt nacionalnega klicnega centra za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema, ki bo dostopen ob delavnikih med 9. in 16. uro. Brezplačna telefonska številka 080 18 01 bo namenjena pomoči ljudem pri iskanju osebnega zdravnika, pri iskanju ambulant za neopredeljene, nudila pa bo tudi informacije o delovanju drugih klicnih centrov.

Ljubljana, ministrstvo za zdravje.
Novinarska konferenca ministrstva za zdravje, na kateri so predstavili podrobnosti delovanja klicnega centra za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema, ki bo začel delovati 1. marca.
Vesna Marinko iz sektorja za krepitev zdravja in preprečevanja odvisnosti ter minister za zdravje Danijel Bešič Loredan.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za zdravje.
Novinarska konferenca ministrstva za zdravje, na kateri so predstavili podrobnosti delovanja klicnega centra za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema, ki bo začel delovati 1. marca.
Minister za zdravje Danijel Bešič Loredan.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za zdravje.
Novinarska konferenca ministrstva za zdravje, na kateri so predstavili podrobnosti delovanja klicnega centra za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema, ki bo začel delovati 1. marca.
Minister za zdravje Danijel Bešič Loredan.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za zdravje.
Novinarska konferenca ministrstva za zdravje, na kateri so predstavili podrobnosti delovanja klicnega centra za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema, ki bo začel delovati 1. marca.
Vesna Marinko iz sektorja za krepitev zdravja in preprečevanja odvisnosti.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za zdravje.
Novinarska konferenca ministrstva za zdravje, na kateri so predstavili podrobnosti delovanja klicnega centra za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema, ki bo začel delovati 1. marca.
Vesna Marinko iz sektorja za krepitev zdravja in preprečevanja odvisnosti.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za zdravje.
Novinarska konferenca ministrstva za zdravje, na kateri so predstavili podrobnosti delovanja klicnega centra za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema, ki bo začel delovati 1. marca.
Vesna Marinko iz sektorja za krepitev zdravja in preprečevanja odvisnosti.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za zdravje.
Novinarska konferenca ministrstva za zdravje, na kateri so predstavili podrobnosti delovanja klicnega centra za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema, ki bo začel delovati 1. marca.
Vesna Marinko iz sektorja za krepitev zdravja in preprečevanja odvisnosti.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za zdravje.
Novinarska konferenca ministrstva za zdravje, na kateri so predstavili podrobnosti delovanja klicnega centra za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema, ki bo začel delovati 1. marca.
Vesna Marinko iz sektorja za krepitev zdravja in preprečevanja odvisnosti ter minister za zdravje Danijel Bešič Loredan.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za zdravje.
Novinarska konferenca ministrstva za zdravje, na kateri so predstavili podrobnosti delovanja klicnega centra za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema, ki bo začel delovati 1. marca.
Vesna Marinko iz sektorja za krepitev zdravja in preprečevanja odvisnosti ter minister za zdravje Danijel Bešič Loredan.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za zdravje.
Novinarska konferenca ministrstva za zdravje, na kateri so predstavili podrobnosti delovanja klicnega centra za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema, ki bo začel delovati 1. marca.
Vesna Marinko iz sektorja za krepitev zdravja in preprečevanja odvisnosti ter minister za zdravje Danijel Bešič Loredan.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za zdravje.
Novinarska konferenca ministrstva za zdravje, na kateri so predstavili podrobnosti delovanja klicnega centra za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema, ki bo začel delovati 1. marca.
Vesna Marinko iz sektorja za krepitev zdravja in preprečevanja odvisnosti ter minister za zdravje Danijel Bešič Loredan.
Foto: Daniel Novakovič/STA

S pomočjo klicnega centra pa posameznik ne bo mogel denimo naročiti recepta ali e-napotnice, je poudaril minister za zdravje Danijel Bešič Loredan, prav tako ne bo nadomestil telefonske številke za nujne primere 112.

Klicni center bo po njegovih besedah od ljudi hkrati zbiral podatke o tem, kam so klicali in kdo se ni javil na telefon, torej na kateri točki zdravstveni sistem ne deluje.

da/apo
© STA, 2023