Inštitut 8. marec se z novo kampanjo Tu sem osredotoča na položaj upokojencev

Ljubljana, 12. februarja - Inštitut 8. marec je danes začel novo kampanjo Tu sem, ki se osredotoča na položaj upokojenk in upokojencev. V okviru kampanje bodo zbirali njihova pričevanja, saj menijo, da je treba razmere, v katerih živijo upokojenke in upokojenci, narediti vidne, temu pa morajo slediti sistemske spremembe.

Kot so sporočili, je kampanja nastala na pobudo upokojenk in upokojencev, ki so njihovih prostovoljci in prostovoljke oz. spremljajo in podpirajo njihovo delovanje. Številni so jim namreč pisali in opozorili, da njihova pokojnina ne zadostuje za preživetje ter se odločajo med plačilom položnic za elektriko in nakupom toplega obroka.

Danes so tako na spletni strani odprli obrazec, kjer bodo zbirali njihova pričevanja. V sodelovanju z organizacijami, ki se ukvarjajo s to problematiko, pa želijo nato oblikovati predloge sistemskih sprememb.

tz/bst
© STA, 2023