Dvotirnost drugega tira bo zagotovljena z dodatnim levim tirom

Ljubljana, 24. januarja - Najustreznejši način zagotovitve dvotirnosti železniške proge Divača-Koper je gradnja dodatnega levega tira ob že umeščenem drugem tiru ter ukinitev obstoječe proge med Koprom in Prešnico, je danes sklenila vlada. Sledi priprava državnega prostorskega načrta, ki bo omogočil pridobitev gradbenega dovoljenja.

Črni kal.
Zemljevid trase drugega tira.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Kot so po današnji seji sporočili z vlade, zaradi preusmeritve prometa na drugi tir načrtujejo demontažo obstoječe proge med Prešnico in Koprom. Trasi tej proge bodo spremenili namembnost; načrtujejo gradnjo kolesarske proge.

Z opustitvijo obstoječe proge bo po njihovih besedah varnejši tudi vodni vir Rižane. Potek drugega tira železniške proge Divača-Koper je namreč načrtovan tako, da se v čim večjem delu izogne vodovarstvenemu območju tega vodnega vira, ki predstavlja glavni vir pitne vode za celotno slovensko Primorje.

mlu/bg/bg
© STA, 2023