Na Hrvaškem začeli turistično kampanjo ob vstopu v schengen

Zagreb, 18. januarja - Hrvaška turistična zveza je na 13 evropskih trgih, iz katerih na Hrvaško prihaja največ turistov, začela kampanjo ob vstopu države v schengensko območje.

Mejni prehod Obrežje/Bregana.
Mejni prehod Obrežje, prost prehod.
Foto: Anže Malovrh/STA
Arhiv STA

Cilj kampanje, ki bo trajala do marca, je dodatno obveščanje morebitnih potnikov o še večji prometni dostopnosti države oziroma o pridružitvi Hrvaške schengenskemu območju. Kampanja bo potekala prek spleta, predvsem na družbenih omrežjih Facebook in Instagram.

Lani so na Hrvaškem zabeležili 16 milijonov turističnih prihodov iz tujine, pričakujejo pa, da bo pridružitev schengnu to številko še povečala.

Pozitivna pričakovanja potrjuje turistični promet v prvi polovici januarja. V tem obdobju so na Hrvaškem zabeležili 125.000 turističnih prihodov in 400.000 turističnih nočitev, ker je 16 oziroma 25 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.

tib/bg/bg
© STA, 2023