Nemški potrošniki v novo leto vstopajo bolj optimistični

Frankfurt, 21. decembra - Razpoloženje nemških potrošnikov se je ob koncu leta izboljšalo, kaže kazalnik, ki ga nemški raziskovalni inštitut GfK izračunava za mesec vnaprej. Vrednost kazalnika za januar se je zvišala za 2,3 točke na -37,8 točke, kar je tretje zaporedno mesečno zvišanje, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Nemčija, Frankfurt.
Nakupovanje v trgovini.
Foto: Xinhua/STA
Arhiv Xinhua/STA

Inštitut izboljšanje razpoloženja potrošnikov pripisuje ukrepom iz 200 milijard evrov težkega vladnega paketa za blaženje posledic energetske krize. Opozarja pa, da je vrednost kazalnika ne glede na nedavne izboljšave nizka. Če se geopolitične razmere spet poslabšajo, kar bi vodilo v ponovno rast cen energentov, bi luč na koncu tunela hitro izginila.

Kazalnik GfK je še eden v vrsti podatkov, ki kažejo, da bodo gospodarske težave Nemčije najverjetneje manjše od prvotnih napovedi.

mlu/zc/zc
© STA, 2022