NIJZ: Termini zdravstvenih storitev niso bili izbrisani zaradi napake v informacijskem sistemu

Ljubljana, 28. novembra - Na ministrstvu za zdravje so z oktobrom znova vzpostavili med epidemijo covida-19 ustavljeno storitev brisanja terminov zdravstvenih storitev s čakalnih seznamov, ki se jih bolniki niso udeležili in se za odsotnost niso opravičili. Termini niso bili izbrisani zaradi napake v informacijskem sistemu, pač pa zaradi napak pri izvajalcih, poudarjajo na Nacionalnem inštitutu za javno zdravje. Kot so pojasnili, se odpoved neizkoriščenih terminov v skladu z zakonom in na zahtevo ministrstva izvaja še naprej.

Ljubljana.
Nacionalni inštitut za javno zdravje (NIJZ).
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Radio Slovenija je v soboto poročal, da izbris terminov povzroča sistemska napaka, ki da jo NIJZ še ni uspel odpraviti. A na NIJZ pojasnjujejo, da ne gre za sistemsko napako v informacijskem sistemu, pač pa se navedbe o sistemski napaki nanašajo na sistemsko napako zatečenega stanja na področju reševanja čakalnih dob.

da/spc
© STA, 2022