Raziskava: Več zaupanja v medijske vsebine z odprtega spleta

Ljubljana, 13. oktobra - Slovenski uporabniki spleta bolj zaupajo medijem odprtega spleta, kot so novičarske spletne strani, vsebinski spletni mediji, spletne strani podjetij, forumi, kot pa vsebinam, ki so v večji meri del platform družbenih omrežij, kaže raziskava družb iPROM in Valicon.

Ljubljana.
Prenosni računalnik, internet, Facebook.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Aktivni uporabniki spleta, starejši od 42 let, so bolj prisotni na odprtem spletu, največ pa jih najpogosteje prebira vsebine na novičarskih spletnih medijih. Generacija, stara med 26 in 41 let, je v največjem obsegu najbolj prisotna na družbenih medijih, kot sta Facebook in YouTube, ter na novičarskih spletnih straneh in v spletnih trgovinah.

Najmlajši uporabniki, stari med 15 in 25 let, pa so v največjem številu prisotni na družbenih medijih YouTube, TikTok in Facebook.

Valicon in iPROM sta raziskavo izvedla avgusta med 1708 uporabniki spleta v starosti od 15 do 75 let.

zc/mrn/mrn
© STA, 2022