Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Stekla je nova kampanja za promocijo lokalnega sadjarstva

Ljubljana, 15. septembra - Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je danes zagnalo kampanja za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja sadja v letih 2021 do 2023. Prvi val kampanje, namenjene promociji sadja ter proizvodom iz sadja označenega z znakom izbrana kakovost, bo trajal do 30. oktobra.

Vipavska dolina, Potoče.
Cvetoče češnje, sadovnjak, sadjarstvo.
Foto: Rosana Rijavec/STA
Arhiv STA

V okviru kampanje bo ministrstvo v sodelovanju s slovenskimi pridelovalci in predelovalci sadja 21. oktobra organiziralo dogodek, na katerem bodo na šestih lokacijah po Sloveniji obiskovalcem stojnic delili jabolka z znakom izbrana kakovost.

Nacionalno promocijsko kampanjo sektorja sadja izvajajo v okviru obstoječega nacionalnega projekta Naša super hrana, ki je skupni projekt države ter različnih sektorjev pridelave in predelave hrane.

bdo/jb
© STA, 2022