Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

ZPS z novo kampanjo za pomoč potrošnikom pri spopadanju z draginjo

Ljubljana, 8. septembra - Zveza potrošnikov Slovenije je zagnala kampanjo ZPS svetuje, potrošnik privarčuje, s katero želi potrošnikom pomagati pri soočanju z aktualno draginjo. V okviru kampanje bodo vsak mesec pripravili informacije in napotke za prihranke. Vsak mesec bodo pokrili eno od področij - od prehrane do telekomunikacij in financ.

Dobrepolje.
Trgovina, nakupovanje, potrošništvo.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Prva tema, ki so jo na ZPS vzeli pod drobnogled, je prehrana. Potrošnikom tako ponujajo vpogled v povzetek rezultatov petih prehranskih testov.

Na ZPS so izračunali, da lahko štiričlanska družina z informirano izbiro prihrani več kot 1400 evrov na leto. Pri izračunu so upoštevali rezultate ZPS-testov dolgozrnatega riža, tunine v oljčnem olju, masla, jajc proste reje in navadnega jogurta ter med izdelki vsaj dobre kakovosti izbrali najcenejšega namesto najdražjega glede na aktualne cene.

bdo/zc/bdo
© STA, 2022