Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Zala in Združenje Europa Donna Slovenija s kampanjo osveščanja o pomenu samopregledovanja dojk

Ljubljana, 2. septembra - Blagovna znamka Zala in Združenje Europa Donna Slovenija sta se skupaj odločili za nekoliko bolj opazen in obsežnejši pristop k osveščanju o pomembnosti samopregledovanja dojk. Za uvod v rožnati oktober, mednarodni mesec osveščanja o raku dojk, sta pripravili komunikacijsko kampanjo s sporočilom Vedno na dosegu roke.

Komunikacijska kampanja osvešča o pomenu rednega mesečnega samopregledovanja dojk, ki je ključno za zgodnje odkrivanje raka in vpliva na boljše preživetje. Glavni medij osveščanja je etiketa 500 ml izvirske vode Zala, ki vsebuje poziv k donaciji za podporo raziskavam raka in QR kodo, ki to omogoča.

Donacije se zbirajo v letos ustanovljeni sklad za podpiranje raziskav s področja raka dojk in rakov rodil - Sklad Mojce Senčar.

V Sloveniji je vsako leto na novo diagnosticiranih več kot 1500 oseb z rakom dojke.

vi/lem/lem
© STA, 2022