Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Spet v šolo: Raznolikost učencev terja tudi individualne pristope

Maribor, 31. avgusta - V osnovno šolo je vključena raznolika populacija otrok, kar pomeni, da se učitelji v razredu srečujejo z zelo različnimi učenci. Epidemija covida-19 je razlike še poglobila. Pomembno je začeti in nadaljevati tam, kjer otroci so, ne pa tam, kjer naj bi glede na starost bili, pravijo v Svetovalnem centru Maribor.

Ljubljana.
Šolarji.
Foto: Bor Slana/STA
Arhiv STA

Učne težave so lahko splošne in se pri posamezniku pojavljajo pri večini predmetov ali specifične in so vezane na eno od področij učenja, kot so branje, pisanje, računanje. V zadnjem času po besedah svetovalne delavke Maje Ferčič iz Osnovne šole Rada Robiča Limbuš opažajo velik porast otrok s težavami na področju pozornosti in koncentracije, ki se kombinirajo z vsemi ostalimi težavami.

Različne težave in nadarjenost terjajo tudi individualni pristop. Ferčičeva pa kot ključno izpostavlja podporo staršev.

ase/moz
© STA, 2022