Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

STO v partnerstvu z Lonely Planetom z novo vsebinsko kampanjo

Ljubljana, 19. avgusta - Slovenska turistična organizacija je skupaj z medijsko založbo Lonely Planet danes zagnala trimesečno večkanalno vsebinsko kampanjo, ki Slovenijo predstavlja kot izjemno destinacijo za aktivna doživetja in doživetja v naravi.

Bohinj.
Bohinjsko jezero, turisti, turizem.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Arhiv STA

V ospredju kampanje so trije članki, ki izpostavljajo Bohinj z okolico, vzhodno Slovenijo z Mariborom in Ptujem ter Koroško s kolesarjenjem pod Peco. Serija člankov izpostavlja Slovenijo kot zeleno, aktivno in zdravo destinacijo za petzvezdična doživetja.

Bralcem bodo članki novinarja Marka Bakerja, ki je Slovenijo obiskal junija, na voljo na kanalih Lonely Planeta, njihova vidnost pa je podprta s slikovnimi prikazi in pasicami, so včeraj sporočili iz nacionalne turistične organizacije.

mg/jes
© STA, 2022