Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

STO ob dirki po Franciji z vrsto uspešnih komunikacijskih aktivnosti

Ljubljana, 25. julija - Slovenska turistična organizacija je ob letošnji kolesarski dirki Tour de France izvedla vrsto komunikacijskih aktivnosti in jih označila za uspešne. Zgodovinski dosežek kolesarja Tadeja Pogačarja na dirki krepi prepoznavnost Slovenije in utrjuje njen ugled kot dežele vrhunskih kolesarskih asov, so zapisali.

STO je vzpostavila novo športno-turistično platformo Sport fans of Slovenia in novo pristajalno stran Cycling fans of Slovenia. V dobrih treh tednih dirke je ustvarila več kot 120 objav na družbenih omrežjih. Skupaj z oglaševanjem na njih so te prinesle več kot štiri milijone prikazov objav in dobrih 105.000 ogledov pristajalne strani.

V sodelovanju s Twitterjem na profilu organizatorja dirke po Franciji A.S.O. je Slovenijo predstavila kot izjemno destinacijo, kampanja pa je ustvarila 22 milijonov prikazov treh videooglasov.

bdo/bdo
© STA, 2022