Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Uživajmo poletje: Turistično agencijo opozorite na vsako neskladnost že med potovanjem

Ljubljana, 26. julija - Zveza potrošnikov Slovenije svetuje, naj potrošniki turistično agencijo na vsako neskladnost opozorijo že med samim potovanjem. Če jih agencija ne odpravi na letovanju, mora potnik vložiti pisno pritožbo in zahtevati znižanje cene.

Ljubljana.
Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS), Mednarodni inštitut za potrošniške raziskave.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Turistična agencija mora o povišanju cene obvestiti potrošnika vsaj 20 dni pred začetkom turističnega paketa. Če povišanje cene presega osem odstotkov cene turističnega paketa, lahko potrošnik od rezervacije odstopi brez stroškov.

Zavod za zdravstveno zavarovanje pa svetuje ureditev evropske kartice zdravstvenega zavarovanja. Po spletnem naročilu kartice uporabnik takoj prejme veljaven certifikat na elektronski naslov, kartico pa po pošti.

Kartica velja za vse zdravstvene storitve v javni mreži, zavod pa posebej opozarja na turistične ambulante na Hrvaške, pri katerih je storitev samoplačniška.

lem/apo/apo
© STA, 2022