Nasa objavila prvo barvno fotografijo vesoljskega teleskopa James Webb

Washington, 12. julija - Ameriška vesoljska agencija Nasa je objavila prvo barvno fotografijo teleskopa James Webb. Na njej so številne zvezde, galaksije in najstarejša posneta svetloba, ki je nastala kmalu po velikem poku pred 13,8 milijardami let.

ZDA, Washington.
Ameriška vesoljska agencija Nasa je objavila prve barvne fotografije oddaljenih galaksij, ki jih je posnel vesoljski teleskop James Webb, in najstarejšo doslej posneto svetlobo, staro 13 milijard let, kar je menda nekje blizu velikega poka oziroma nastanka vesolja.
Foto: Space Telescope Science Institut/NASA/ESA/CSA/dpa/STA

Fotografijo je javnosti včeraj predstavil ameriški predsednik Joe Biden v družbi podpredsednice Kamale Harris in šefa Nase Billa Nelsona. Nasa namerava danes objaviti še več podobnih fotografij.

S pomočjo naprednih instrumentov vesoljski teleskop James Webb na svoji zgodovinski misiji preučuje nastanek vesolja vse do 200 milijonov let po velikem poku, kar je za 300 milijonov let več kot njegov predhodnik Hubble.

Raziskovalci upajo, da bodo s pomočjo novega teleskopa odkrili čim več informacij o rojstvu in razvoju prvih galaksij in zvezd.

rpe/rp/akt/rpe