Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Na Škofjeloškem z novo strategijo v razvoj turizma kot zelena butična destinacija

Škofja Loka, 24. maja - Škofjeloško območje ima velik potencial na področju razvoja turizma, a v primerjavi s sosednjimi alpskimi turističnimi kraji še ni vzpostavljeno kot prepoznavna in zaokrožena destinacija. S tem izzivom se bodo na Loškem spoprijeli s pomočjo nove strategije razvoja turizma, katere uresničevanje se pravkar začenja.

Kot je povedal direktor Razvojne agencije Sora Gašper Kleč, so si zadali razvoj po načelu zelene butične destinacije.

Škofjeloški župan Tine Radinja je vesel, da se je v zadnjih letih pojavilo več ljudi, ki so pripravljeni investirati v loški turizem. Tudi zanje upa, da bo letošnja sezona znova takšna, kot so bile sezone pred pandemijo.

Napovedi so optimistične, saj letošnjo pomlad že opažajo vrnitev gostov iz tradicionalnih trgov - Španije, Francije in Nizozemske.

tzu/np
© STA, 2022