Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Kraševa kampanja za domaćico na Hrvaškem za nekatere seksizem, za druge družbeno odgovorna akcija

Zagreb, 9. maja - Kraš je kupce na Hraškem minuli teden presenetil z novo vizualno podobo priljubljenih piškotov domaćica, s tem pa izzval ogorčenje velikega dela javnosti. V Krašu menijo, da so s kampanjo družbeno odgovorni, v hrvaški spletni skupnosti Seksizem naš vsakdanji pa so jo denimo označili za absolutno zgrešeno kampanjo.

Hrvaška, Zagreb.
Keksi domaćica na polici v trgovini.
Foto: Tina Bernik/STA

Po prenovi vizualne podobe, za katero stoji večkrat nagrajeni oblikovalski in oglaševalski Studio Sonda iz Istre, so se napisu Domaćica na embalaži pridružile besede, ki označujejo različne poklice. Na škatlah s piškoti domaćica so tako zdaj napisi, kot so Domaćica i umjetnica, Domaćica i programerka in Domaćica i menadžerica.

Pri Krašu na kritike odgovarjajo, da gre za družbeno odgovorno kampanjo, s katero želijo dvigniti zavest javnosti o kompleksnosti obveznosti, ki jih v gospodinjstvu najpogosteje prevzemajo ženske.

tib/mg/bdo
© STA, 2022