Zagovornik načela enakosti: Oglaševalska akcija Znamenja glede na predpise ni bila diskriminatorna
Ljubljana, 28. aprila - Zagovornik načela enakosti je ugotovil, da v oglaševalski akciji Znamenja, ki je na provokativen način opozarjala na nasilje v družini, niso bili izpolnjeni vsi pogoji za ugotovitev diskriminacije.
Plakati so nekaterim povzročili nelagodje in so jih doživljali kot krivična, a ne izpolnjujejo pogojev definicije diskriminacije.
Izvajalci kampanje so Zagovorniku pojasnili, da je bil njihov namen sporočiti, da nasilje v družini in intimno-partnerskih odnosih v času epidemije narašča.
Plakat tudi po oceni Slovenske oglaševalske zbornice ni bil primeren, a Zagovornik je odločil, da ni mogoče dokazati, da je bil tak učinek načrtovan. Kar pa ne pomeni, da je bilo pri določenem ravnanju vse v redu, je poudaril zagovornik načela enakosti Miha Lobnik.