Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Ruski regulator blokiral še dostop do spletnega portala Moscow Times

Moskva, 15. aprila - Ruski medijski regulator Roskomnadzor je zaradi poročanja o Ukrajini danes blokiral rusko spletno stran neodvisnega časopisa The Moscow Times.

Po novem je blokirana tudi spletna stran francoske radijske postaje RFI.

Časnik Moscow Times je sporočil, da je bil njegov ruski servis onemogočen, ker naj bi po mnenju oblasti lažno poročal o policistih, ki se nočejo boriti v Ukrajini.

Roskomnadzor je danes blokiral dostop tudi do spletne strani francoske radijske postaje RFI, ker naj bi ta kršila zakon o prepovedi širjenja lažnih ali ekstremističnih informacij.

Rusija od 24. februarja, ko je začela agresijo nad Ukrajino, omejuje dostop do vse večjega števila neodvisnih medijev, prav tako pa je blokirala dostop do Facebooka, Twitterja in Instagrama.

mmd/spo/lkr
© STA, 2022