STO bo do 2026 za digitalno preobrazbo turizma namenila najmanj pet milijonov evrov
Ljubljana, 5. aprila - Slovenska turistična organizacija želi s strategijo digitalne preobrazbe slovenskega turizma opolnomočiti deležnike za podatkovno podprto odločanje, personalizirati doživetje za gosta in izboljšati digitalne kompetence zaposlenih v turizmu. Do leta 2026 naj bi organizacija za digitalno preobrazbo turizma namenila najmanj pet milijonov evrov.
Ljubljana.
Logotip nekdanje Slovenske turistične organizacije (STO).
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA
V okviru strategije je bilo na štirih ključnih področjih - pametni menedžment, napredno trženje in prodaja, pametne poslovne rešitve in konkurenčen kader - oblikovanih 17 ukrepov, ki bodo izvedeni skozi celotno strateško obdobje do leta 2026, so v STO pojasnili v sporočilu za javnost.
Med ukrepi je predvidena okrepitev in reorganizacija STO ter vzpostavitev nacionalnega informacijskega središča in digitalnega načrtovalca potovanj.