Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Prek znamke na ovojnici do Backa Jona

London, 6. februarja - Britanska pošta Royal Mail je ta teden predstavila poštne znamke s posebnimi novimi digitalnimi funkcijami, s čimer želi v dobi hitrega tehnološkega razvoja oživiti svojo osnovno pisemsko dejavnost.

Kot so izpostavili v britanskem poštnem operaterju, njihove stranke za komunikacijo vse pogosteje uporabljajo elektronsko pošto, besedilna sporočila in druge digitalne platforme, zato bodo na vseh svojih znamkah ob glavi kraljice Elizabete II uvedli črtne kode, ki bodo povezane z animiranimi videoposnetki.

Trenutno so črtne kode povezane z animiranim videoposnetkom risanke Bacek Jon, ki si ga lahko stranke ogledajo s skeniranjem črtne kode z aplikacijo Royal Mail.

Britanska pošta je bila ustanovljena pred več kot 500 leti, zadnje desetletje pa je bilo zanjo zelo turbulentno, pri čemer je izstopala kontroverzna privatizacija leta 2013.

mrn/zc
© STA, 2022