Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

V Novi KBM opozarjajo na nove poskuse spletnih prevar

Maribor, 27. januarja - V Novi KBM opozarjajo, da spletni goljufi pošiljajo lažna sporočila v njihovem imenu, zato svetujejo dodatno previdnost pri spletnem ali mobilnem poslovanju. Prevara se začne s pošiljanjem elektronske pošte ali SMS-sporočila pod pretvezo Nove KBM z vsebino, da je račun ogrožen in da je bil zaklenjen ali da je treba vnesti novo SMS-kodo.

Ljubljana.
Logotip banke NovaKBM.
Foto: NovaKBM
Arhiv NovaKBM

Po kliku na priloženo povezavo se nato po opozorilih iz banke odpre lažna spletna stran z obrazcem za prijavo v Bank@Net.

V drugi največji slovenski banki komitente prosijo, naj ne odpirajo sumljivih povezav, poslanih prek elektronskega ali SMS-sporočila, naj ne vpisujejo nobenih podatkov, kot so številke plačilnih kartic, PIN ali CVC kode idr. Kot navajajo, naj sumljivo sporočilo izbrišejo in nanj ne odgovarjajo.

Kdor pa je povezavo odprl in vnesel podatke za vstop v Bank@Net, naj preventivno zamenja svoje geslo. Tisti, ki so vnesli podatke svoje bančne kartice, pa naj kartico preventivno blokirajo.

Če ob prijavi v Bank@Net na telefon prejmejo več SMS-kod za prijavo, gre za lažno spletno stran, saj banka za prijavo vedno pošlje samo eno kodo, še pojasnjujejo v Novi KBM.

Če je kdo medtem že potrdil celo kakšno zahtevo za plačilo za nalog, ki so ga vnesli goljufi, pa naj o tem nemudoma obvesti banko na elektronski naslov prevare@nkbm.si.

Kdor je v dvomih, ali je resnično dobil sporočilo banke, naj, kot pozivajo v banki, pokliče kontaktni center na številko 080 17 70 in preveri, ali gre za prevaro.

jes/zc
© STA, 2022