Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Stekla je kampanja za promocijo lokalnega ribištva

Izola, 19. oktobra - Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je začelo kampanjo za promocijo lokalnega ribištva. Z njo želi dolgoročno osveščati potrošnike o pozitivnih vidikih uživanja rib in školjk ter o pomenu tradicije lokalnega ribištva v Sloveniji. Kampanja, ki jo je minister Jože Podgoršek s sodelavci danes predstavil v Izoli, bo potekala do poletja leta 2023.

Brdo pri Kranju.
Minister za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Jože Podgoršek.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Njen slogan je Najokusnejše zgodbe naših voda, s čimer želijo potrošnikom sporočiti, da je v Sloveniji na voljo velika izbira lokalnih rib in školjk visoke kakovosti, ki so dostopne po vsej državi.

Kampanja bo v sodelovanju s slovenskimi ribiči in ribogojci, školjkarji ter nosilci predelovalne dejavnosti ribiških proizvodov dobro leto in pol potrošnike nagovarjala prek vseh glavnih komunikacijskih kanalov.

vpu/bg
© STA, 2021