Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Prihodki slovenskih medijev od oglaševanja lani upadli za desetino

Ljubljana, 14. oktobra - Skupni prihodki od oglaševanja vodilnih medijev v Sloveniji so lani znašali 250 milijonov evrov, kar je dobrih deset odstotkov manj kot v predkoronskem letu 2019. Leto covida-19 je najbolj prizadelo oglaševanje na prostem, kjer so bili prihodki nižji za več kot petino, še najmanj pa tiskane medije, ugotavlja revija Marketing magazin.

Ljubljana.
Mediji, mikrofoni, izjava.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.664 znakov (brez presledkov) oziroma 287 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

bg/jb
© STA, 2021