Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Z oktobrom nacionalna kampanja za promocijo lokalnega mleka in mlečnih izdelkov

Ljubljana, 30. septembra - Ministrstvo za kmetijstvo z oktobrom začenja z nacionalno kampanjo za promocijo lokalnega mleka in mlečnih izdelkov z geslom Najboljše imamo doma. Z njo želijo spodbuditi javnost k večjemu poseganju po slovenskem mleku in mlečnih izdelkih ter izpostaviti prednost izdelkov z znakom Izbrana kakovost - Slovenija, je dejal minister Jože Podgoršek.

Ljubljana.
Mleko, otroci, zajtrk.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.621 znakov (brez presledkov) oziroma 430 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

kk/bg
© STA, 2021