Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Na investicijsko-nepremičninskem sejmu v Cannesu tudi Slovenija

Cannes, 10. septembra - Slovenija se je tudi letos predstavila na mednarodnem investicijsko-nepremičninskem sejmu MIPIM v francoskem Cannesu. V organizaciji agencije Spirit se je s sloganom Slovenia. Green. Creative. Smart. promovirala kot primerna lokacija za tuje neposredne investicije. Predstavljeni so bili tudi konkretni investicijski projekti, so sporočili s Spirita.

Letošnji sejem je potekal v hibridni obliki med 8. in 9. septembrom pod geslom Novi svet, nova doba. Organizatorji so s sejmom želeli izzvati industrijo, da si znova predstavlja dolgoročno prihodnost, pri čemer so se lotili tem, kot so socialna vključenost, zmanjšanje emisij ogljika, krožno gospodarstvo in trajnostna rast.

Dvodnevnega dogodka se je udeležilo 4200 udeležencev iz 46 držav.

Sejem MIPIM sicer velja za enega izmed najpomembnejših investicijsko-nepremičninskih sejmov na svetu.

rbi/bdo/bdo
© STA, 2021