Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Raziskava: Evropski potrošniki se vse pogosteje odločajo za izdelke s trajnostno embalažo

Brestanica, 13. junija - Trajnostna embalaža je v spletni prodaji postala nujnost, ne le z okoljskega vidika, ampak tudi z vidika želja kupcev, v najnovejši raziskavi ugotavljata embalažno podjetje DS Smith in javnomnenjski inštitut Ipsos Mori. Tako skoraj tretjina evropskih potrošnikov pravi, da ne kupuje več od podjetij, katerih embalaža ni trajnostna.

Ljubljana.
Pločevinke in drugi odpadki v košu za smeti.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.984 znakov (brez presledkov) oziroma 345 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

rbi/mg
© STA, 2021