Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Raziskava: Pametni telefoni in prenosni računalniki ključni kanali za potrošnjo medijskih vsebin

Ljubljana, 31. maja - Pametni telefoni in prenosni računalniki so postali ključni kanali za potrošnjo medijskih vsebin, je glavna ugotovitev aktualne raziskave Medijska potrošnja 2021. Opazno je tudi, da so slovenski potrošniki medijskih vsebin v primerjavi z letom 2018 v bistveno večji meri spremljali medijske vsebine, predvsem novičarske medije.

Ljubljana.
Uporaba pametnih telefonov, mobilni internet, telekomunikacije.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.646 znakov (brez presledkov) oziroma 438 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

rbi/bdo
© STA, 2021