Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Digitalna turistična kampanja letos na 18 tujih trgih

Ljubljana, 29. maja - Slovenska turistična organizacija v teh dneh zaganja globalno digitalno kampanjo I Feel Slovenia - My Way oz. v prevodu Slovenijo čutim, na svoj način. Letos bo kampanja potekala do konca novembra na 18 tujih trgih, so pojasnili na STO.

Ljubljana.
Kampanja I Feel Slovenia.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Direktorica STO Maja Pak je pred dnevi na novinarski konferenci ob ponovnem zagonu turizma izpostavila, da je po oceni Evropske potovalne komisije delež Evropejcev, ki nameravajo potovati v naslednjih šestih mesecih, trenutno na najvišji stopnji vseh raziskovanj; znaša 56 odstotkov.

K obisku Slovenije jih skuša STO pritegniti tudi s kampanjo, ki izpostavlja pet krovnih turističnih produktov: aktivne počitnice na prostem, zdravje in dobro počutje, mesta in kulturo, gastronomijo ter poslovna srečanja. Vsi produkti temeljijo na varnem, trajnostnem in zelenem turizmu.

mg/bg
© STA, 2021