Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Novinar BBC se je opravičil zaradi prevare, s katero je prišel do intervjuja s princeso Diano

London, 23. maja - Novinar BBC Martin Bashir, ki je leta 1995 s prevaro prišel do intervjuja s princeso Diano, se je danes opravičil njenima sinovoma, princema Williamu in Harryju. Dodal pa je, da so nerazumne trditve, ki njegovo ravnanje povezujejo z Dianino smrtjo, piše francoska tiskovna agencija AFP.

Velika Britanija, Windsor,
Britanski princ Harry z bratom Williamom.
Foto: dpa/STA
Arhiv dpa/STA

Pred dnevi objavljeno poročilo preiskave je namreč razkrilo, da je novinar ponaredil bančne izpiske, ki so lažno nakazovali na to, da nekateri Dianini najbližji sodelavci prejemajo plačilo s strani varnostnih služb za opravljanje nadzora nad njo. Novinar je te izpiske pokazal Dianinemu bratu, ta pa mu je uredil srečanje z njo.

Za to ravnanje se je Bashir danes opravičil. Je pa dodal, da to ni vplivalo na Dianina razkritja med intervjujem. Kot je dejal, ni nikoli in na kakršen koli način želel prizadeti princese Diane.

pa/mlj/pa
© STA, 2021