Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Portorož in Piran z oglaševalsko kampanjo spet vabita domače goste

Portorož, 20. maja - Turistično združenje Portorož letos nadaljuje lansko odmevno oglaševalsko kampanjo za slovenski trg z naslovom Naprej v Portorož in Piran. Oglasi z omenjenim sloganom se od danes vrtijo na vseh večjih slovenskih televizijah, kampanja pa je podprta tudi s spletnim oglaševanjem, ki bo trajalo do konca novembra.

Portorož, restavracija Bungalow.
Novinarska konferenca Turističnega združenja Portorož, na kateri so predstavili letošnjo oglaševalsko kampanjo Naprej v Portorož in Piran.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Portorož, restavracija Bungalow.
Novinarska konferenca Turističnega združenja Portorož, na kateri so predstavili letošnjo oglaševalsko kampanjo Naprej v Portorož in Piran.
Piranski podžupan Karlo Radovac, direktor Turističnega združenja Portorož Aleksander Valentin, državni sekretar na gospodarskem ministrstvu Andrej Čuš, direktorica agencije April 8 Urša Mivšek Sitar, vodja sektorja za komuniciranje s poslovnimi javnostmi na STO Karmen Novarlič in Petra Tašker Žumer iz Avta Triglav.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Portorož, restavracija Bungalow.
Novinarska konferenca Turističnega združenja Portorož, na kateri so predstavili letošnjo oglaševalsko kampanjo Naprej v Portorož in Piran.
Piranski podžupan Karlo Radovac, direktor Turističnega združenja Portorož Aleksander Valentin in državni sekretar na gospodarskem ministrstvu Andrej Čuš.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Portorož, restavracija Bungalow.
Novinarska konferenca Turističnega združenja Portorož, na kateri so predstavili letošnjo oglaševalsko kampanjo Naprej v Portorož in Piran.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Portorož, restavracija Bungalow.
Novinarska konferenca Turističnega združenja Portorož, na kateri so predstavili letošnjo oglaševalsko kampanjo Naprej v Portorož in Piran.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Gre za nadaljevanje lanskoletne kampanje Nazaj v Portorož in Piran, je pa letos poudarek na novih presenečenjih, ki obljubljajo nepozabna doživetja. Kot je na današnji novinarski konferenci navedla direktorica agencije April 8 Urša Mivšek Sitar, so se kampanji usmerili na pestrost ponudbe na lokaciji.

Letos so v kampanjo vključili kar 17 turističnih ponudnikov, od tega tri večje hotelske verige. Direktor turističnega združenja Aleksander Valentin je ob tem ocenil, da so uspeli pod okriljem kampanje združiti celotno destinacijo.

miv/zc
© STA, 2021