Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Virtualni turistični dogodek tokrat za češki, slovaški, poljski in madžarski trg

Ljubljana, 16. maja - Slovenska turistična organizacija je ta teden izvedla virtualni turistični dogodek Feel Slovenia Business Date, ki je bil namenjen promociji poslovni javnosti na češkem, slovaškem, poljskem in madžarskem trgu. Udeležilo se ga je 119 podjetij, od tega 87 turističnih agentov in organizatorjev potovanj iz prej omenjenih držav, preostali del udeležencev je predstavljalo slovensko turistično gospodarstvo.

Portorož.
Znamka Slovenije in slovenskega turizma I feel Slovenia.
Foto: Stanko Gruden/STA
Arhiv STA

Slovenski in tuji partnerji so tekom dneva izvedli več kot 350 ločenih sestankov.

Direktor Slovenija centra Praga Michal Kura je izpostavil kampanje cepljenja ter poenotenje pogojev za potovanje med državami višegrajske četverice ter Avstrijo in Slovenijo, kar bi turistom olajšalo pot.

mg/sk
© STA, 2021