Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Z medijsko kampanjo do bolj aktivnih očetov

Ljubljana, 17. aprila - Ministrstvo za delo in Mirovni inštitut sta v sklopu projekta Očka v akciji začela izvajati medijsko kampanjo pod sloganom Aktivni očetje obračamo svet na bolje. Mlade očete in tiste, ki bodo to še postali, nagovarja, naj se vključijo v družinsko življenje in prevzamejo svoj del bremen, ki jih prinaša.

Ljubljana.
Oče in otrok.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Enakomerno porazdeljena skrb za otroke je koristna za oba starša, otroke, delodajalce in družbo, so poudarili na Mirovnem inštitutu. Projekt Očka v akciji, ki ga koordinira ministrstvo in bo trajal do avgusta prihodnje leto, naj bi pripomogel k zmanjšanju neenakosti med spoloma pri delitvi plačanega in neplačanega dela in pri izrabi različnih dopustov.

Podporniki akcije so TV voditelj in model David Urankar, smučarski skakalec Robert Kranjec ter plesalec in koreograf Miha Vodičar. Podporo projektu pa so izrazili tudi drugi znani očetje.

pse/apo
© STA, 2021