Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Za sodelovanje javnih medijskih servisov na družbenih omrežjih po mnenju iz razprave pomembna strategija

Ljubljana, 12. aprila - Javni medijski servisi lahko s sodelovanjem na družbenih omrežjih pritegnejo novo občinstvo, a morajo za takšno sodelovanje pripraviti strategijo, je bilo med drugim slišati v spletni razpravi o izzivih in priložnostih javnih medijskih servisov na družbenih omrežjih, ki jo je pripravil programski svet RTV Slovenija.

Ljubljana.
Radiotelevizija Slovenija (RTV Slovenija).
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Strategijo mora pripraviti tudi RTV Slovenija, je povedala Polonca Komar z javnega zavoda. Po njenih besedah sodelujejo na družbenih omrežjih, da pridejo do potencialnega občinstva zlasti med mladimi.

Zaradi Facebooka smo se začeli zanimati za analitiko, je izpostavil pomočnik direktorja Radia Slovenija za multimedijsko produkcijo Matej Praprotnik.

Po mnenju novinarja Lenarta J. Kučića pa bi moral javni servis dobro premisliti, ali je sploh pripravljen sodelovati s Facebookom, ki se je izkazal kot etično sporno podjetje.

pse/pa/pa
© STA, 2021