Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Bruto vrednost oglaševanja lani padla na 980 milijonov evrov

Ljubljana, 16. marca - Ker je pandemija covida-19 ohromila svet, so številni oglaševalci zategnili pasove in oklestili marketinške proračune. Bruto vrednost oglaševanja se je tako lani v Sloveniji zmanjšala za 11 odstotkov na 980 milijonov evrov. Realna neto vrednost pa je precej manjša, ocenjujejo pri tržno-raziskovalni družbi Mediana. V tej številki namreč niso upoštevani popusti, dogovori pod mizo in brezplačne objave.

Nemčija, Frankfurt.
Denar, gotovina, evro, valuta.
Foto: Xinhua/STA
Arhiv Xinhua/STA

Prvi trije največji oglaševalci v lanskem letu so trgovci Spar Slovenija, Mercator in Lidl Slovenija. Med deseterico največjih najdemo od trgovcev še Hofer in Engrotuš. Trgovine z živili so ena od redkih panog, ki je bolj kot ne nemoteno delovala tudi lani, komentirajo v Mediani.

Telekomunikacije so druga oglaševalsko najmočnejša panoga, sledijo farmacevtska podjetja in finančne družbe.

bg/mlu
© STA, 2021