Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Inštitut 8. marec poziva k pripravi celostnih ukrepov za izničenje negativnih posledic šole na daljavo

Ljubljana, 12. februarja - Raziskava Inštituta 8. marec o posledicah šolanja na daljavo je pokazala, da so starši utrujeni in zaskrbljeni, najpogosteje mame preobremenjene s pomočjo otrokom pri šolanju na daljavo, otroci pa brez motivacije. Skoraj četrtina anketirancev po ugotovitvah raziskave nima mirnega prostora, kjer bi otrok oz. otroci opravljali šolsko delo, skoraj polovica si jih računalnik deli s starši ali sorojenci.

Videm-Dobrepolje.
Šola na daljavo.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Slovenija potrebuje jasno strategijo, kako se bodo v prihodnje odpirale šole in kaj je potrebno za to, da se bodo lahko odpirale, pa tudi sistemske rešitve, kako bodo otroci nadoknadili slabše znanje iz časa šolanja na daljavo, opozarjajo v inštitutu.

td/apo
© STA, 2021