Uporabniška izkušnja ključni izziv v bančništvu

Ljubljana, 2. februarja - V bančništvu je varnost eden pomembnih izzivov, v katerega banke veliko vlagajo. Pri tem se trudijo zaščititi najbolj ranljive, zato je vlaganje v znanje zelo pomembno. Eden ključnih izzivov v bankah v Sloveniji pa je razvoj in zagotavljanje dobre uporabniške izkušnje, so se strinjali sogovorniki pogovora o digitalnih izzivih sektorja.

Ljubljana.
Spletni pogovor o bančnem sistemu pred novimi digitalni izzivi, ki ga pripravlja STAklub Slovenske tiskovne agencije.
Foto: Youtube STA

Ljubljana.
Spletni pogovor o bančnem sistemu pred novimi digitalni izzivi, ki ga pripravlja STAklub Slovenske tiskovne agencije.
Foto: Youtube STA

Ljubljana.
Spletni pogovor o bančnem sistemu pred novimi digitalni izzivi, ki ga pripravlja STAklub Slovenske tiskovne agencije.
Foto: Youtube STA

Ljubljana.
Spletni pogovor o bančnem sistemu pred novimi digitalni izzivi, ki ga pripravlja STAklub Slovenske tiskovne agencije.
Uroš Žižek iz svetovalne analitične družbe E-laborata.
Foto: Youtube STA

Ljubljana.
Spletni pogovor o bančnem sistemu pred novimi digitalni izzivi, ki ga pripravlja STAklub Slovenske tiskovne agencije.
Luka Topolovec iz slovenske digitalne in razvojne agencije Drugi vid.
Foto: Youtube STA

Ljubljana.
Spletni pogovor o bančnem sistemu pred novimi digitalni izzivi, ki ga pripravlja STAklub Slovenske tiskovne agencije.
Rainer Schamberger iz Bankarta.
Foto: Youtube STA

Ljubljana.
Spletni pogovor o bančnem sistemu pred novimi digitalni izzivi, ki ga pripravlja STAklub Slovenske tiskovne agencije.
Aytac Aydin iz banke Nove KBM.
Foto: Youtube STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 3.502 znaka (brez presledkov) oziroma 646 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

bdo/jes
© STA, 2021