Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij s kampanjo za promocijo živil izboljšane sestave

Ljubljana, 19. januarja - Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij pri Gospodarski zbornici Slovenije je v sodelovanju z družbo Mercator pripravila kampanjo, s katero želi potrošnike spodbuditi h kupovanju živil izboljšane hranilne sestave. Kot je na današnji spletni novinarski konferenci poudarila direktorica zbornice Tatjana Zagorc, gre za pomemben prispevek k spodbujanju uravnotežene prehrane in kupovanja slovenskih izdelkov.

S kampanjo želijo dodatno izpostaviti živila izboljšane hranilne sestave na trgovskih policah, okrepiti ozaveščenost potrošnikov o pomenu uživanja takšnih živil in povečati povpraševanje po tovrstnih izdelkih.

V Mercatorju želijo po besedah izvršnega direktorja nabave Branka Micića s kampanjo nadgraditi svoj projekt, ki obenem spodbuja h kupovanju živil višje kakovosti in pospešuje razvoj slovenske živilskopredelovalne industrije.

mlu/jes/jes
© STA, 2021