Otroci s posebnimi potrebami, njihovi starši in učitelji veseli vrnitve v šole
Radovljica, 5. januarja - Otroci s posebnimi potrebami so se po skoraj treh mesecih učenja na daljavo danes vrnili v šolske klopi. V radovljiški šoli je bilo ob prihodu otrok zelo živahno. Ponovnega odprtja šole so se razveselili tako otroci, kot tudi njihovi starši in učitelji.
Radovljica, Osnovna šola Antona Janše Radovljica.
Otroci s posebnimi potrebami so se vrnili v šole.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Radovljica, Osnovna šola Antona Janše Radovljica.
Otroci s posebnimi potrebami so se vrnili v šole.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Radovljica, Osnovna šola Antona Janše Radovljica.
Otroci s posebnimi potrebami so se vrnili v šole.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Radovljica, Osnovna šola Antona Janše Radovljica.
Otroci s posebnimi potrebami so se vrnili v šole.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Radovljica, Osnovna šola Antona Janše Radovljica.
Otroci s posebnimi potrebami so se vrnili v šole.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Radovljica, Osnovna šola Antona Janše Radovljica.
Otroci s posebnimi potrebami so se vrnili v šole.
Ravnateljica OŠ Antona Janše Radovljica Jelena Horvat.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Radovljica, Osnovna šola Antona Janše Radovljica.
Otroci s posebnimi potrebami so se vrnili v šole.
Ravnateljica OŠ Antona Janše Radovljica Jelena Horvat.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Radovljica, Osnovna šola Antona Janše Radovljica.
Otroci s posebnimi potrebami so se vrnili v šole.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Radovljica, Osnovna šola Antona Janše Radovljica.
Otroci s posebnimi potrebami so se vrnili v šole.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Radovljica, Osnovna šola Antona Janše Radovljica.
Otroci s posebnimi potrebami so se vrnili v šole.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Kot je povedala ravnateljica Osnovne šole Antona Janše Radovljica Jelena Horvat, so danes v šolo prišli skoraj vsi. Na ponovno odprtje so se dobro pripravili in dejavnosti prilagodili tako, da je čim manj možnosti za vnos in širjenje okužbe z novim koronavirusom.
Otroci so se ob ponovnem prihodu v šolo razveselili predvsem druženja. Učitelji pa bodo skušali nadoknaditi izgubljeno pri znanju in na socialnem področju. Šolanje na daljavo je bilo namreč predvsem za otroke z večjimi razvojnimi težavami, ki potrebujejo več osebnega stika, zelo oteženo.