Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Klub slovenskih podjetnikov izpostavil dobre podjetniške zgodbe iz koronske krize

Ljubljana, 15. decembra - Klub slovenskih podjetnikov SBC je z natečajem Podjetna Slovenija iskal dobre zgodbe med slovenskimi podjetji, ki so premagala koronsko krizo in se nanjo hkrati odzvala družbeno odgovorno. Izbrali so tri projekte podjetij Lotrič Meroslovje, Optiweb in Optiprint, ki so danes predstavila, kako so kljub krizi ustvarila nove priložnosti.

Ljubljana.
Logotip kluba slovenskih podjetnikov (SBC).
Foto: Nebojša Tejić/STA

Po besedah predsednika SBC Jureta Kneza je koronska kriza pokazala, da so slovenska podjetja družbena odgovorna. Epidemija je hudo udarila po gospodarstvu, številni so bili čez noč postavljeni na rob preživetja.

Komisija, ki je izbirala dobre zgodbe na natečaju, je ocenjevala tri ključne kriterije, in sicer odziv na razmere, širšo družbeno korist in podjetnost. Prav v krizi se je pokazal pomen podjetnosti, je dejal podpredsednik upravnega odbora SBC Martin Jezeršek.

jaz/mlu/mlu
© STA, 2020